Post by zatevacodoc on Feb 24, 2022 21:32:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mazes \u0026 More ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mazes \u0026 More IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää pisteitä hakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Mazes \u0026 More 2022 version ▞▞▞
Mainokset ärsyttävät.
Ihan hyvä neljä tähteä
เขาวงกตและอื่น ๆ ปริศนา rul
TÄÄ ON TOSI HYVÄ PELI JOS HALUAT PELATA HYVÄÄ PELIÄ NIIN LATAA TÄÄ PELI !!!
mainoksia, mainoksia kaikkialla... Minun piti poistaa peli arvioidakseni sitä, koska minulla oli 1 mainoksen ponnahdusikkuna sekunnissa, enkä voinut käyttää puhelinta, vaikka en olisi ollut pelissä... Uskomatonta muuten peli näyttää olevan ole hauskaa, jos voin vain kokeilla sitä
Mainoksia yllin kyllin! Kiitos paljon! Kaiken kaikkiaan se on hieno peli!
liike tuntuu automatisoidulta, se saa minut tuntemaan, että tein mitä tahansa. Latasin sen juuri ja sain sen valmiiksi ja mainoksia on paljon, mutta tiedän, että tarvitset rahaa. kun pyyhkäisen yhteen suuntaan, se menee toiseen suuntaan.
Enemmän mainoksia kuin pelaamista. Peliä ei voi edes aloittaa ilman mainoksia. Mainos toistetaan jokaisen tason jälkeen. Ei suosittelisi.
AXES.io Akcijske igre qblq
Invasiivinen - Aiemmin hauska harhautus. Nyt se haluaa käyttää Google-tiliäni, eikä se anna minun edetä peliin, jos kieltäydyn. Sitten se ei antanut minun poistua. Painoin takaisin-painiketta ja se kysyi, haluanko poistua. Painoin "kyllä" ja mitään ei tapahtunut. Tauon jälkeen yrittäisin poistua uudelleen samalla tuloksella. Minun piti käynnistää puhelin uudelleen päästäkseni ulos. Tämä sovellus on poistettu puhelimestani PYSYVÄSTI!
Helppoa kuin pallon nostaminen maasta.
Mielestäni tämä peli on niin hieno, koska se auttaa minua selvittämään, kuinka löydän tieni, koska jos sinun on pakko, jos sinulla on sana, jotta voit löytää tien helposti, voit käyttää go-toimintoa tässä ja se muuttuu vaikeammaksi ja vaikeammaksi, kuten muut tekevät punaisen istunnon
hauskaa, mutta tasot ovat aivan liian helppoja, enkä ehdottomasti pidä pisteen automaattisesta liikkeestä.
Katsokaa tuota pitkää sopimusta. Mainokset mainokset mainokset
Liikaa mainoksia nautittavaksi. Sinun on katsottava 30 sekuntia mainoksia 15 sekuntia peliä varten.
Moniin ei-ohitettaviin ja koko näytön mainoksiin. Erittäin ärsyttävää
Poistettu 1 mainoksen jälkeen. Tapahtui heti 1. tason jälkeen. Ota käyttöön tapa, joka saa kuluttajat haluamaan katsoa mainosta. Tee siitä katsomisen arvoinen. Sen sijaan, että heittäisit ne yhteisölle mainostulojen vuoksi
Labirintos e Mais Quebra-cabeça xkj
Se on hyvä, mutta se vaatii lisää parannusta
Se on huonompi kuin fortnite, minecraft, roblox ja paljon muuta, mutta sen lisäksi se oli loppu hyvä
Kaikki tasot ovat liian helppoja. Se on hyvä peli, mutta toivon, että voisit tehdä siitä hieman vaikeampaa. Ja niitä on niin paljon, ja se on ärsyttävää. Voisitteko tehdä siitä vaikeampaa eikä niin paljon mainoksia. Suosittelen tätä peliä, mutta se voi olla vaikeaa ja siinä on mainoksia.
Vihaan ääntä, kun voitat, mutta se on helppoa vain sammuttaa äänenvoimakkuus. Inhoan miljoonia lisäyksiä vain päästäkseni seuraavalle tasolle, poistan todennäköisesti niiden asennuksen syistä lähinnä kaikkien lisäysten takia
Täysin kauheaa älä edes vaivaudu tuhlaamaan aikaasi sen kanssa latasin sen alle 5 minuuttia sitten kun pelata se ei saanut mahdollisuutta tehdä mitään koska sain 4 mainosta, viides oli alkamassa
Mainokset jokaisen tason jälkeen poistetaan välittömästi. Kerran 3-5 tason välein olisi parempi vaihtoehto.
Tämä peli voisi olla mukava...hyväksy se tosiasia, että se on kirjaimellisesti PAKKAUS mainosten kanssa. Minulla oli 2 mainosta ennen kuin suostuin yksityisiin käytäntöihin, ja KOLME mainosta ennen kuin olisin voinut aloittaa itse pelin! Ymmärrän, että pelit tarvitsevat voittoa mainoksilla, mutta tämä on liikaa! Ehkä laita mainos 5 tai 6 pelin välein 3 tai 4 sijaan, niin voin antaa paremman arvion.
Tosi hyvä peli
Ei kovin hyvä, koska he ovat kirjoittaneet tuon labyrintin ja enemmän. Uskon, että pelejä on monia, mutta vain yksi peli oli vain sokkelo, joten en pidä tästä pelistä. Poistan tämän pelin
Se on ok, mutta ajattelin, että siinä olisi enemmän kuin vain sokkeloita, kuten ehkä joitain muita pelejä kuin sokkeloita?!
Super hyvä
Se on hauskaa ja haastavaa aivoille, mutta samalla helppoa. Lisäksi mainoksia on aivan liikaa. Tykkään pelata sitä, mutta mainokset ärsyttävät.
Hyviä sokkeloita..mutta mainokset ovat liian pitkiä..ei voi käsitellä niitä..
Joka kerta kun avasin tämän sovelluksen, se vei minut välittömästi Google Playhin, joko hankkiakseni toisen sovelluksen tai se aloitti mainokset heti, avasin sen 8 kertaa enkä silti päässyt varsinaiseen peliin.
Liikaa mainoksia. Poistin sen asennuksen :/
Laberintos y más Puzles wqro
Pidin pelistä niin paljon, mutta jokaisen tason jälkeen tulee lisäyksiä ja sitä ei voi tukea!!!
Tämä peli antaa sinulle haasteen edetessäsi, mekaniikka on erittäin yksinkertaista, pyyhkäise vain ja siirryt loppuun. On olemassa muunnelmia pelitiloista, jotka sopivat melko hyvin sokkelopeliin.
Bludiště & More Hádanky fds
Kamala mainoksen sijoittelu, joka ilmestyy seuraavan painikkeen päälle ja estää sinua siirtymästä seuraavalle tasolle. Sovellus poistettu.